Časté dotazy

Jak mám postupovat při reklamaci?

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.  Podrobný návod jak postupovat + reklamační formulář naleznete zde: Reklamace a vrácení zboží

Můžu si u Vás vyzvednout zboží osobně?

Ano,  objednané zboží je možné vyzvednout ve skladu e-shopu po předchozí telefonické domluvě.

Provozní doba skladu: Po - Pá: 7:00 - 16:00 hod.

Objednávky, sklad -  tel: 739 269 507

Adresa: Dolní Třešňovec 30, 563 01, Lanškroun - bývalá prodejna - AXIA  (naproti hasičské zbrojnici)

Více o skladu

 

Jak funguje platba kartou online?

Platba kartou online je druh internetové platby, při které uhradíte cílovou částku pomocí platební karty přes platební bránu přímo na internetu (nejedná se o platbu přes fyzický terminál, jako jste zvyklí ze supermarketu).

Do rozhraní platební brány zadáte údaje, které jsou vyražené přímo na Vaší kartě: 

  • číslo karty
  • datum platnosti
  • jméno majitele karty
  • CVC kód ze zadní strany karty

Pokud platba probíhá v systému 3D Secure (3D zabezpečení - záleží na nastavení vaší karty), zadává se na konci číselný kód, který obdrží SMSkou od své banky.

Platba kartou online je nejrychlejší platební metodou. Dochází k jejímu okamžitému potvrzení ze strany banky, vaše peníze jsou tak okamžitě strženy z účtu a putují pak přes platební bránu až k nám a my můžeme okamžitě připravit zboží k odeslání.

Platba katrou online je bezpečná. 

Pro úspěšnou platbu je nutné správně vyplnit následující údaje:

jak zaplatit kartou online - návod

Kdy bude dostupné zboží, které není skladem?

Průběžně se snažíme chybějící produkty doobjednávat, avšak vzhledem k tomu, že spoustu produtků máme přímo od výrobců, trvá naskladnění, z důvodu výroby, déle. Pro přesnější termín naskladnění, nás neváhejte kontaktovat.

Nakupuji opakovaně, mohu dostat slevu?

Snažíme se dosahovat nejlepších cen v ČR i SR, tudíž zatím zavedení slevového systému nebo věrnostního programu neplánujeme. Děkujeme za pochopení.

Když dnes objednám, kdy zboží dostanu?

Všechny nabízené výrobky v e-shopu jsou skladem a odesíláme je většinou ještě v den objednání nebo do 24 hodinVe vyjimečných případech po dohodě.   

Vše záleží: 

  • na čase, kdy byla objednávka provedena - objednávky uskutečněné v pracovní dny do 12:00 hod. předáváme přepravci ještě týž den
  • na metodě platby - při platbě předem odesíláme zboží až po připsání částky na účet (nejrychlejší je tedy platba kartou online)

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano. Jak postupovat jsme detailně popsali v této sekci - Doprava na Slovensko