Časté dotazy

Jak mám postupovat při reklamaci?

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.  Podrobný návod jak postupovat + reklamační formulář naleznete zde: Reklamace a vrácení zboží

Můžu si u Vás vyzvednout zboží osobně?

Ano,  objednané zboží je možné vyzvednout ve skladu e-shopu po předchozí telefonické domluvě.

Provozní doba skladu: Po - Pá: 7:00 - 16:00 hod.

Objednávky, sklad -  tel: 739 269 507

Adresa: Dukelských hrdinů 14, 563 01, Lanškroun - areál bývalé traktorky

Více o skladu

 

Lze zboží zaslat (ještě levněji) v obálce?

Po předchozí telefonické domluvě, lze dle váhy zásilky :

do 0,05g nebo do 0,1g, .... poštovné jěště snížit. Většinou se jedná o zaslání konektoru, měřáku, bzučáku apd. malých produktů.

 

Jak funguje platba kartou online?

Platba kartou online je druh internetové platby, při které uhradíte cílovou částku pomocí platební karty přes platební bránu přímo na internetu (nejedná se o platbu přes fyzický terminál, jako jste zvyklí ze supermarketu).

Do rozhraní platební brány zadáte údaje, které jsou vyražené přímo na Vaší kartě: 

  • číslo karty
  • datum platnosti
  • jméno majitele karty
  • CVC kód ze zadní strany karty

Pokud platba probíhá v systému 3D Secure (3D zabezpečení - záleží na nastavení vaší karty), zadává se na konci číselný kód, který obdrží SMSkou od své banky.

Platba kartou online je nejrychlejší platební metodou. Dochází k jejímu okamžitému potvrzení ze strany banky, vaše peníze jsou tak okamžitě strženy z účtu a putují pak přes platební bránu až k nám a my můžeme okamžitě připravit zboží k odeslání.

Platba katrou online je bezpečná. 

Pro úspěšnou platbu je nutné správně vyplnit následující údaje:

jak zaplatit kartou online - návod

Kdy bude dostupné zboží, které není skladem?

Průběžně se snažíme chybějící produkty doobjednávat, avšak vzhledem k tomu, že spoustu produtků máme přímo od výrobců, trvá naskladnění, z důvodu výroby, déle. Pro přesnější termín naskladnění, nás neváhejte kontaktovat.

Nakupuji opakovaně, mohu dostat slevu?

Snažíme se dosahovat nejlepších cen v ČR i SR, tudíž zatím zavedení slevového systému nebo věrnostního programu neplánujeme. Děkujeme za pochopení.

Když dnes objednám, kdy zboží dostanu?

Všechny nabízené výrobky v e-shopu jsou skladem a odesíláme je většinou ještě v den objednání nebo do 24 hodinVe vyjimečných případech po dohodě.   

Vše záleží: 

  • na čase, kdy byla objednávka provedena - objednávky uskutečněné v pracovní dny do 12:00 hod. předáváme přepravci ještě týž den
  • na metodě platby - při platbě předem odesíláme zboží až po připsání částky na účet (nejrychlejší je tedy platba kartou online)

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano. Jak postupovat jsme detailně popsali v této sekci - Doprava na Slovensko